Followers !

Selasa, 31 Januari 2017

Ayam masak hitam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

KK ni sebenarnya malas nak masak, tak ada mood, dengan rasa nak demam pla, entahlah kenapa kan, haha, rasa macam nak makan luar saja


Tapi apakan daya, lauk dah beli, jadi terpaksa masak, KK masak ayam masak kicap lagi, tapi entahlah kenapa hitam sangat lauk tu, haha

Tapi bolehlah buat isi perut ni, buat kenyang KK nak makan, jimat pun jimat sebenarnya, dari beli kat luar kan, alhamdulillah, rezeki KK untuk harini

Gambar tu malasnya nak edit sekejap, nampak tak KK ni pemalas tahap dewa, haha, harinni kan hari malas sedunia, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan