Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 22 Januari 2017

Pobling 5 dalam 1


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau ikutkan benda ni dah berzaman orang pakai, hehe, tapi KK baru beli minggu ni, saja nak cuba mana tahu lepas ni muka lebih bersih dari sebarang cela


Pobling ni kalau dulu memang terkenal lah, semua pakat nak beli, macam-macam jenis ada, macam-macam harga, murah mahal


KK punya ni beli di Shoppe saja, RM 11.50, tak mahal tapi berbaloi untuk dimiliki, dan sangat mudah untuk digunakan

Memang rasa perbezaan bila kita gunakan pobling berbanding tangan bila kita mencuci muka, rasa lebih bersih dan cucian lebih mendalam ke liang roma

Macam-macam jenis berus, nak span ada, berus kembut, nak urut muka pun ada, ikutlah atas kemahuan diri dan bolehlah berspa di rumah lepas ni, hehe

Apapun, produk ni memang sesuai untuk digunakan untuk kita, cucian lebih baik dan lebih bersih, siap 5 dalam 1 lagi, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan