Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 25 Januari 2017

Ayam goreng


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK tak sihat, rasanya musim kot, panas berhujan tak tentu, dengan nak banjirnya, macam-macam sekarang ni


Jadi dengan badan lemah, KK mengambil langkah mudah dengan goreng saja ayam tu dengan kunyit, habis cerita, tak payah nak berlauk bagai, hehe

Esok KK bermula cuti sampai Ahad, sebab hari Sabtu kakak akan bernikah, KK balik mungkin malam ni atau pagi esok, tengok keadaan dulu macam mana

Harap demam ni cepat kebah, sebab nanti nak pandu kereta, ubat dah makan, tunggu badan saja kembali pulih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan