Followers !

Rabu, 11 Januari 2017

Chicken Chop Bajet RM4


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Jangan kita pandang dari segi rupanya kalau belum disuap dalam mulut, dan makan barulah tahu betapa sedapnya !


KK berkenan nak pesan chic chop ni sebab lapar sangat, tiada caj penghantaran pula tu, jadi pesanlah dan dalam 30 minit dah sampai pun depan pejabat KK

Memang sedap lah, masa sampai tu panas lagi, terus ngap, tak tengok kiri kanan dah, sedar tak sedar habis, haha, kenyang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan