Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 24 Januari 2017

Rezeki : Peti Sejuk


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, setelah mengumpul duit gaji dan berjimat cermat dalam beberapa bulan, KK dapat beli peti sejuk sendiri


Penat jugalah kumpul duit kan, nak dapat sesuatu tu kena gadaikan sesuatu, jadi dalam hal ni KK gadaikan perut KK supaya makan apa saja yang ada, hehe


Peti ni dah nak masuk 2 minggu kat sini, KK beli pada 11/1 dan pada 12/1 tu pihak kedai dah hantar, sebelum KK cuti haritu, dah ada kat tempat kerja ni



KK beli pun untuk diri sendiri, sebab senang nak masak ke apa, nak simpan barang basah, mana tahu nak meniaga ke lepas ni kan, hehehe

Lagipun nak puasa nanti, KK nak masak ke apa, nak simpan lauk ke senang, ada peti ni mudah sikit nak beli barang banyak-banyak, simpan untuk seminggu

Alhamdulillah, KK bersyukur sangat dapat beli dengan hasil duit sendiri, insyaAllah niat kerana Allah, dan sentiasa berdoa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan