Followers !

Rabu, 11 Januari 2017

Cucur udang


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini untuk sarapan pagi tadi KK buat cucur udang saja, guna yang segera tu, hehe, bukan susah pun kan, gaul-gaul dan goreng sampai garing


Malas pula nak masak harini sebab esok KK dah bercuti, dan akan tinggal lama sebab akan bersambung praktikal di Jerantut

Sekarang pun tak makan lagi ni, perut lapar, tunggu makanan sampai kejap lagi, hehe, tak sabar dah ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan