Followers !

Rabu, 18 Januari 2017

Boat Noodle Berjaya Time Square !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tempoh hari KK ada ke KL, saja jalan-jalan nak cuci mata tenangkan minda, bukan selalu kan, jadi kita balas dendam, huhu


Al-kisahnya KK nak buat cermin mata baru, alang-alang tu terus ajak makan boat noodle ni, sebab KK tak pernah makan, haha, biasalah kita orang kampung





Sesi menatap buku menu sampai tembus, gagaha, nasiblah menu tu sekeping, kalau tak memang hancur dibeleknya, haha

KK tak pernah datang, jadi Arif suruh rasa semua jenis yg ada, haha, ada 8 jenis, jadi setiap jenis pesan 2 mangkuk, jadi total 16 mangkuk, haha, seorang makan 8 mangkuk

Tak payah nak fikir diet, penimbang bagai dilupakan sementara melantak benda ni, haha, ayuhlah kita menikmati makanan




KK makan paling banyak, haha, si Arif ni awal-awal dah mengaku kalah, apa lah, baru sikit tu, hehe, KK sambung makan lagi sampai habis, hehe

Ada yang sedap, ada yang tak sedap, entahlah tak tahu yang mana satu, semua rasa, haha, ada sampai dua kali rasa benda sama, sebab setiap mangkuk tak ada beza



Begitulah alkisah KK melantak, baru tahu macam ni rupanya rasa boat noodle yang orang sibuk kata tu, kita baru nak rasa, haha, tapi tak apalah, bolehlah walaupun sedikit lewat dari orang lain, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan