Followers !

Selasa, 31 Januari 2017

Kurta dah sampai !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kurta KK dah sampai minggu lepas sebenarnya, dah pakai pun masa hari perkahwinan kakak KK, hehe, pakai dan beli demi hari bahagia kakak kesayangan


KK beli di Shoppe saja, beli pun saat akhir sebab lupa hari bahagia kakak sendiri, haha,apa punya adiklah, tapi nasiblah baju sampai awal


Inilah bajunya, KK nak beli saiz M, tapi tak ada, jadi terpaksa ambil saiz S, baju masih muat cuma cukup makan lah, bahagian punggung sedikit ketat, haha

KK beli RM 60 sahaja termasuk kos penghantaran, sampai dalam masa 4 hari saja, lepas ni nak beli baju raya beli online saja kan, mudah dan senang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan