Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 5 Januari 2017

Kasut dah sampai !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, hasil berjimat cermat dan menabung, KK dapat beli kasut baru, penat kumpul duit ni, baru dapat gaji kan, kita beli hadiah untuk diri sendiri pula




KK beli dua pasang kasut, satu kasut acah-acah joging, satu kasut nak melawa, kalau ikutkan kat Nile tu nak semua kasut nak beli, tapi tu nafsu semata-mata, haha

Alhamdulillah, dapat lah merasa pakai kasut baru, kasut lama rosak teruk, KK terpaksa buang, ikutkan hati sayang nak buang, apakan daya, tak boleh pakai juga

Tiada ulasan:

Catat Ulasan