Followers !

Ahad, 1 Januari 2017

Salam 2017 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Entri pertama di tahun 2017, walaupun agak kelewatan, KK nak juga buat sepatah dua kata, acah-acah pengetua sekolah kan, hahaha, aduhaii


Tak ada nak berazam bagai pun, malas nak ada sesuatu yang perlu dikejar, biarlah kita ikut peredaran zaman, tua tua ni malas nak berlari sangat, letih, hehe

Selamat tahun baru semua, macam mana sihat semua? anak anak sekolah dah? gaji dapat dah? hehe, KK dah dapat, alhamdulillah, dapatlah bayar hutang lepas ni

Tak ada pun nak cakap, cuma sekarang kena jaga kesihatan, jaga kewangan demi menempuh hari-hari yang penuh pancaroba, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan