Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 5 Januari 2017

Ayam masak paprik


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sekali sekala memang sedap kalau dapat makan ayam masak paprik ni, kalau kat kedai tu memang selalu saja pesan kan


Antara makanan kesukaan KK juga kalau di luar, selalu juga pesan dengan nasi goreng, memang menyengat lah, habis sepinggan dalam tak sedar, haha

Yang ni KK cuba masak sendiri, alhamdulillah menjadi lah walau tak sama macam kat kedai, cuma adalah iras-iras rasa tu, sedap tau, haha, puji diri sendiri

Lepas ni nak cuba masak lauk-lauk lain pula yang tak pernah buat, belajar perlahana-lahan untuk pandai masak

2 ulasan: