Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 15 Januari 2017

Nandos Bukit Bintang


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dua hari lepas ada KK turun ke KL sekejap untuk jalan-jalan di sana, si Arif ni nak temankan KK buat cermin mata baru


Hari Jumaat tu tak sempat, sebab KK sampai lewat di KL, jadi tangguh esok dan pergilah cari makan


Disebabkan KK tak pernah makan di Nandos, walaupun kat Kuantan ada, haha, tak pernah lagi cuba, alang-alang dah sampai, terus ajak Arif makan



Dengan tak tahu nak pesan apa, berdasarkan saja bayangan dan sedikit info kat tepi tu, redha dengan pesanan, nama kemain gah, haha, sampai mcm tu, haha

Terkejut KK tau, macam ayam kebab, tapi sedap, rasa perapan ayam tu, tambah pula dengan sos bawang putih, terbaik !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan