Followers !

Rabu, 25 Januari 2017

Kelaparan di tengah hujan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau hujan-hujan ni perut cepat lapar, rasa nak makan saja, saja je kan tak nak bagi KK ni kurus kan, majlis nak dekat-dekat ni kan tak muat pula baju


KK pun ke dapur, gorenglah keropok lekor dan popia ayam cendawan yang KK buat, goreng dah siap makan panas-panas, baru menyengat kan, hehe

Yang gulung-gulung tu lebihan kulit popia dari popia, KK gulung dan goreng makan kosong macam tu saja, pun sedap juga

2 ulasan: