Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 22 Februari 2017

Ayam goreng krispi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini rasa nak makan ayam pula, hehe, sebelum ni tak rasa pun, pagi tadi baru terfikir nak buat ayam goreng krispi ni, guna tepung serbaguna tu saja


Kalau sebelum ni asyik ayam masak kicap lah, ayam paprik lah, masak pedas lah, haha, harini kita makan kering pula

Paling penting kena goreng dengan garing ye, pastikan ayam betul masak, sebab salutan tepung tu agak tebal, goreng lama sikit dengan api perlahan

Dah siap ayam goreng krispi kita, nak lagi sedap makan dengan nasi panas dan sup kosong, memang terangkat lah, huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan