Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 2 Februari 2017

Ayam masak merah


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bersiaran agak lewat sedikit sebab KK baru lepas masak ayam masak merah, hehe, mencuba resipi baru, sebelum ni tak pernah masak pun


KK baru sampai di Kemaman pagi tadi, sampai--sampai terus masuk kerja, tapi masak dulu, dah siap masak terus ambil gambar, hehe

Tak berapa nak masak merah sangat, masih dalam percubaan, ada rasa kurang dari segi ayam tu, tak apa lepas ni boleh perbaiki

Yang tengok-tengok tu masak apa harini?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan