Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 20 Februari 2017

Putu Bambu Pandan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Terasa tekak ni nak makan lagi putu bambu pandan ni, tempoh hari makan 2 bekas pun tak cukup sebenarnya, haha, nampak tak tamak haloba kat situ


Kali ni KK beli lagi 2 bekas, baru makan sebekas, lagi satu simpan untuk esok pula, boleh simpan dalam peti dan esok panaskan, hehe, rasa macam nak beli microwave pula, haha

Memang sedap kalau makan panas-panas, sedar tak sedar putu dah habis tinggal bekas saja, haha, lepas ni pasti nak beli lagi

2 ulasan:

  1. Dulu akak suka sangat putu bambu ni ... sekarang agak macam dah jemu sedikit... hu hu hu

    BalasPadam
    Balasan
    1. oyeker, tak boleh selalu kak, sekali sekala baru sedap, hari-hari jemu juga...hehe

      Padam