Followers !

Selasa, 28 Februari 2017

Kudapan petang : Keropok lekor dan Nugget ayam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sambil-sambil tengok drama korea kat Tv2 ni, mulut rasa nak mengunyah saja kan, memang saja tak nak bagi kerjasama kalau kita ni nak jaga badan, hahaha


KK pun masa iklan, berlari ke dapur nak goreng nugget dan keropok lekor ni, kemain lagi, hahaha, siap pesan kat Nadia kalau drama dah bermula tolong beritahu

Dapatlah sebakul kecil ni, KK makan seorang saja, tak hadap ke orang lain, haha, nampak tak pelahap kat situ, manalah cukup kalau sikit macam ni, hehe

Begitulah kalau perut kita lapar kan, kena diisi, kalau tidak nanti dia meragam, sebelum dia merajuk baik kita belai dia, hahah, KK gurau saja, selamat menjamu selera semua dan selamat petang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan