Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 28 Februari 2017

Puding kastard buah !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kali ke berapa entahlah tak ingat buat puding kastard ni, haha, kalau dah rasa nak makan, hari-hari buat pun tak apa, lagipun bahan-bahan bukan susah


Paling penting kena sejuk baru sedap, baru menyengat lah orang cakap, KK biasa buat malam, pagi esok baru makan, simpan dalam peti sejuk semalaman, barulah sedap

KK suka makan dengan buah-buah campur dalam tin tu, nak sedap lagi tambah jagung dalam tu, memang terbaik, dah macam orang jual kat kedai tu, ehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan