Followers !

Ahad, 5 Februari 2017

Sotong goreng kunyit


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK baru sampai Kemaman baru saja tadi, cari-cari lauk mudah yang nak masak, beli ayam sikit dan beli sotong sikit, dah cukup


KK pun masaklah, sotong goreng kunyit dengan ayam masak pedas, tung tang kat dapur terus siap, haha, masak-masak biasa saja, asal boleh telan

Macam itu lah KK, kalau tak ayam, beli ikan, kalau tak ikan, beli sotong,  tapi sotong mahal sikit, sebab tu jarang beli, haha, bergantung atas duit yang ada

Alhamdulillah, sampai sekarang masih tak pernah putus rezeki KK datang, kalau bab makan tu memang selalu ada, terima kasih ya Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan