Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 19 Februari 2017

Kailan ikan masin + Tumis cendawan dan jagung


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini kita acah-acah "vegetarian" lah, acah tak makan daging lah, haha, kita makan tumbuhan hijau saja, lauk pun buat dua jenis, bukan selalu kerajinan nak masak dua lauk ni, hehe


Lauk pertama ialah kailan ikan masin, lama dah tak makan kailan ni, nak lagi sedap makan dengan ikan bakar dengan budu, memang membangkitkan selera, hahaha

Lauk kedua ialah tumis air cendawan dengan jagung kecil tu, campak-campak siap, dan KK buat berkuah sikit, baru sedap, lauk cendawan ni KK buat pedas sikit

Alhamdulillah, inilah menu yang KK masak untuk harini, esok masak ayam sajalah, ayam masak kicap senang, hehe

2 ulasan: