Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 13 Februari 2017

Ayam paprik + Sambal tempe


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK masak dua lauk, terlebih rajin pula, haha, lagipun bukan selalu kan, biasa satu lauk, tapi harini konsep makanlah sampai lebam, haha


Setelah diperbaiki lauk ayam masak paprik tu, ternyata lebih baik rasanya dari yang sebelum ni, cuma tak lah sehebat di kedai makan kan, tak apa, kena cuba lagi 

Yang tempe tu buat makan ratah, haha, sebab memang kesukaan KK, hehe, sambil sambil tengok cerita korea kan, mulut berjalan mengunyah, haha, patutlah membesar dengan jayanya

Alhamdulillah, rezeki KK untuk harini, esok masih lagi tak tahu nak masak apa, kena tengok lauk apa yang ada

Tiada ulasan:

Catat Ulasan