Followers !

Rabu, 15 Februari 2017

Sardin + Sayur campur !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK dah masak, semalam kan bercuti satu hari, tak boleh cuti lama-lama kan, haha, kena berasap juga dapur tu, 


Dua menu KK pertaruhkan, haha, dah macam bertanding pun ada, tumis sardin dengan sayur campur, bolehlah untuk makan berdua, sampai malam ni makannya

Bosan dah makan ayam hari-hari, kita berbalik kepada sardin pula, lama sekali baru makan memang sedap, kalau makan hari-hari kan muak pula

Alhamdulillah, rezeki KK untuk harini, yang tengok-tengok tu makan apa?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan