Followers !

Rabu, 5 April 2017

Apam balik


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sebenarnya niat asal tadi nak beli nasi bungkus kat kedai, mula-mula lah, dah pergi ambil barang, singgah beli lauk esok, sampai ke bank, datang pula malas


Malas pula bila fikir nak singgah kedai makan lepas tu nak tunggu lagi, jadi terfikir makan sajalah apa yang ada, haha, teringat kat apam balik tepi bank tadi, nasib ada jual

KK belilah dan makan, haha, tak jadi nak makan nasi, tak apalah, esok kita boleh beli pula, malam ni makan dulu apam balik ni, selamat menjamu selera semua, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan