Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 7 April 2017

Mangga oh mangga


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Setiap hari boleh kata KK akan makan buah mangga, tiap malam mesti makan sebiji lepas dah makan malam, rasa macam ketagih pun ada, mungkin musim kot


Kalau ke pasaraya, mesti beli dalam 5-6 biji, haha, macam orang mengandung mengidamnya, haha, dah balik basuh letak dalam peti, esok baru makan, perghhhh!

Sejuk-sejuk bila makan, nyamannya dalam tekak, dengan manisnya, ya Allah sedapnya mangga ni, kalau makan tak sedar habis sebiji, rasa macam baru dua tiga suap, haha

Panjang pula membebel, tapi itulah kisah mangga kan, bukan mangga pintu, tapi buah mangga tau, haha

2 ulasan:

  1. Bertambah sedap kalau ada orang yang tolong kupaskan, hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaha, tu semestinya, tapi KK tak ada siapa nak kupaskan...

      Padam