Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 29 April 2017

Melantak di Mak Jemoh Cafe House !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Nak campak semula sesi menambah lemak bersama sahabat KK iaitu Arif, dia ni makan banyak pun badan tak naik, kalau KK ni makan lebih sikit nak sama dengan tong dram dah, hahaha, badan cepat naik



Alkisah masa cuti minggu lepas, dapatlah luangkan masa sedikit dengan kawan, sebab KK ni susah nak cuti, dapat cuti kena ambil peluang balas dendam lah, haha

Makan-makan di Mak Jemoh Cafe House, yang sekarang ni bertukar lokasi di kawasan Kamdar, nampak Kamdar tu, terus saja, memang nampak kafe ni di hujung sekali, tepi bulatan jalan tu saja



Dah siap melantak, apa lagi sesi bergambar lah, sebab di kafe ni banyak tempat menarik, mural-mural dan dinding yang dihiasi cantik dan menarik sekali

Selesai sudah sesi menambah lemak, haha, lepas ni kena jaga makan pula, nak puasa ni lagilah boleh kurus kan, perut tu jangan ke depan sangat, buat malu saja, haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan