Followers !

Jumaat, 31 Mac 2017

Makan di rumah Kak Ani !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ini alkisah seminggu lepas, haha, saja nak canang balik, sebab teringatkan lauk-lauk sedap kat rumah Kak Ani ni


Minggu lepas KK ada ke rumah kak ani, saja-saja datang menyinggah, KK kalau balik ke Kuantan memang pasti datang singgah, destinasi wajib ni, haha


Orang pula mengajak makan, apa lagi kita, haha, buat muka tak malu kat rumah orang, tengok lauk pun dah tahu sedap, tak rasa lagi tu

Dengan sup ayam, sayur campur dan ayam goreng berempah, memang terbaik lauk-lauk ni, KK jenis tak memilih, semua telan, haha, terima kasih kak ani !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan