Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 31 Mac 2017

Hasil memancing !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Inilah hasil KK melaburkan wang yang tak berapa nak ada tu, haha, duit pergi KL tak bawa banyak pun, setakat mana ada, yang tu lah bawa


Jadi sempatlah beli makanan untuk diri sendiri, dan KK suka coklat, haha, kalau pergi mana-mana mesti beli coklat, tak kisahlah apa jenis coklat yang ada

Yang Pokki tu di TS, ada promosi 5 kotak RM 10, terus rembat perisa mangga, oreo, jagung, coklat, dan perisa pisang, macam-macam lagi perisa, tapi KK suka perisa buah, jadilah belilah 5 kotak

Yang coklat Beryls tu beli di Sungai Wang Plaza, tiramisu tu RM 10.90 dan yang 3 kotak petak tu RM 16.90, kalau ikutkan satu kedai nak beli, hahaha


Akhir sekali, pastinya Hokkaido Baked Cheese Tart ni, perisa original, durian dan coklat dengan harga RM 14.90

Duit duit yang lain berterbangan duit makan, tambang bas, LRT, MRT, dan lain-lain lagi, banyak lagi tapi dah tak ingat, haha, duit dah macam air laju habisnya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan