Followers !

Sabtu, 25 Mac 2017

Nasi Kukus My MAMA


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lamanya tekak ni tak merasa nasi kukus mama, ada dah rasanya nak masuk 5 bulan tak makan, kalau dulu di Pekan memang ada, kat Kemaman tak ada lagi, haha


Ini alkisah KK dan Nadia semasa di Pekan semalam, kami ke Pekan saja jalan-jalan nak tengok kawasan tempat lama, rindu juga, sambil-sambil gosip dengan Cik Aini

Sebab tu dapat beli nasi kukus ni, kat Kuantan je ada, kat tempat lain tak ada, yang sedapnya ayam berempah dan kuah tu sendiri yang memberi aroma

Lepas hajat nak melantak nasi kukus ni, nanti kalau ke Kuantan lagi, pasti beli lagi dan makan lagi sampai gemuk, hahaha, sekarang pun badan dah naik sikit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan