Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 28 Mac 2017

Seputih salju sesuci baldu !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang tadi dah siapnya kek ni, inilah hasil lepas siap mendeko deko, tak adalah sehebat chef pastri tu, tapi bolehlah kalau nak buat menantu, hehe


Nama kat atas tu punyalah gempak, tapi itu sekadar mengaburi mata, sebab ni namanya kek pemalas, hahaha, sebab warna putih saja, tak buat warna-warna


KK dah rasa tadi, rasanya cukup, seperti masa kerja-kerja dulu, enak dah lembut, cuma coraknya agak mengecewakan, sedih rasa, haha, tak menjadi kek kita

Nak tunjuk pun malu kat orang, haha, perkara yang diharapkan tidak seperti realiti, tengoklah bila dah habis malu KK baru tunjuk ye, ehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan