Followers !

Isnin, 27 Mac 2017

Ayuh deko-deko kek !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru siap KK putar krim kek, sekarang masa untuk kita deko dan hias kek pula, entah apa rupa pun KK tak tahu, harapnya menjadi lah


Bila dah lama tinggal bidang ni, nak mula balik tu agak kepayahan sedikit lah, tangan pun dah keras orang cakap, jadi kena praktis dan terus praktik 

Kejap lagi tengoklah hasilnya macam mana, kita tunggu dan lihat, haha, berdebar debar ni, apapun semoga berjaya untuk diri sendiri, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan