Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 14 Mac 2017

Tomyam !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK rajin sikit sebab masak tomyam, hehe, dah lama rasanya tak buat tomyam ni, jadi harini melantaklah, hahhaha


Kita dalam belajar memasak ni, kena cuba semua perkara, tak jadi tak apa, tak sedap pun tak apa, dah namanya konsep belajar kan, lama-lama pandai lah, cuma kena berani mencuba

Begitu juga KK, tak ada lah pandai lagi, masih dalam belajar, merangkak juga kadang-kadang, hehe, jadi terhasillah tomyam ayam ni, alhamdulillah

Yang tengok-tengok tu dah makan ke belum? hehe, selamat menjamu selera semua, jaga kesihatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan