Followers !

Isnin, 27 Mac 2017

Asah semula bakat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini sesi asah bakat yang dah lama berkurun lamanya tak diasah, haha, sejak kerja di Kemaman, KK memang susah sangat nak buat kek


Bukan malas ke apa, tapi disebabkan barang-barang dan kelengkapan ada di rumah, KK tak bawa ke Kemaman, jadi tak buatlah, kalau balik Kuantan baru sentuh

Ini KK saja cuba curi masa sikit, dalam masa cuti ni buat kek, ada tengok kat dalam Youtube, entah menjadi ke tak lah, harapnya membuahkan hasil, haha

Dah siap bakar, esok baru nak hias, tengok lah macam mana nanti, harapnya menjadi lah keknya, yang pasti kek masih rahsia, hehe

2 ulasan: