Followers !

Jumaat, 10 Mac 2017

Daging masak kicap !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lamanya KK tidak bersiaran, nak kata tak ada masa, tak juga, kadang-kadang lupa, lepas sehari-hari, bila dah lama tak update blog, kita jadi pelupa, haha


Baiklah, untuk harini KK masak daging kicap saja utuk makan seorang, sebab Nadia cuti kahwin, hahaha, seminggu tau, cuti bermula semalam

Jadi seminggu ni memang KK kerja seorang lah, tak ada peneman, sebab tu masak sikit saja, banyak-banyak kan membazir, jadi tak payah membazir, tak elok

Itu sajalah lauknya, nak masak banyak pun risau tak habis, cukuplah itu, esok kita masak lain pula, ehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan