Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 21 Mac 2017

Rindunya si Oreng !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni jarang balik rumah, kalau balik pun sebulan sekali saja, jadi memang jarang lah nak bercuti, sebab kerja jauh juga kan


Kalau KK balik, mesti si bulus ni meow meow kat KK, kita ni manalah faham kan, kita usap dia lari, hahaha, bagi makan tak makan, pening juga nak melayan

Memang makan mandi dia, mak yang uruskan, kalau dulu KK yang buat, tapi tu lah kan, sekarang ni dia masih ingat kat kita, sebak juga kadang-kadang

Kalau balik tengah KK tengok tv, mesti dia datang tidur kat kaki kita, panjat atas kita lah, nak bermain kot, hahaha, kadang tak terlayan juga

KK sayang Oreng, walaupun baru setahun dalam keluarga KK, masa ambil dulu pun dah besar, bukan bela dari kecil pun, tapi masih sayang dan akan jaga sebaik mungkin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan