Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 12 Mac 2017

Alkisah ayam segar COD...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Mudahnya sekarang kan, segala benda boleh didapati depan pintu rumah, hanya whatapps, tunggu saja sampai, segala apa yang boleh dijual, selagi itulah ada harapan nak buat duit ada pada dunia sekarang


Ayam segar KK beli ni COD tau, tapi bukan depan pintu rumah, pintu pejabat lah, haha, nak tunggu KK balik, kedai tutup dah, jadi hantar sajalah ke pejabat KK kerja

KK beli ayam segar ni 2 ekor, minta saiz yang agak kecil, sekilo RM 7.50, jadi dua ekor RM 24 + RM 1 (caj COD) hantar sampai depan pintu rumah, haha, itu tagline tau

Biasa beli kat TMG atau Nirwana, tapi sakit hati juga, bangla tu orang suruh potong kecil-kecil buat muka, dah lah cakap tak boleh, potong macam tak ikhlas, terpaksa sangat buat kerja, sabar sajalah, geram pula kita tengok, hahaha

Lepas ni tak payah nak serabut, beli terus kat akak ni, siap hantar, boleh minta lagi nal potong kecil-kecil bagi senang nak masak, rumah kita manalah nak ada parang, tulang ayam dah lah keras, haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan