Followers !

Selasa, 21 Mac 2017

Shell out untuk pertama kali !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni baru nak merasa makan shellout, orang lain dah nak muntah rasanya, haha, sebelum ni kita tengok saja orang makan, baru harini nak merasa


Selama ni tahu lah juga shellout tu macam mana, cuma tak pernah nak merasa, tiap kali nak makan ada saja halangan, haha, harini walau hujan, tetap pergi juga




Macam biasa, peneman setia KK iaitu Puan Nadia sentiasa sudi menemani KK untuk makan shellout kali ni, jadi melantaklah berdua, hahaha

Jadi untuk sesi merasa, bolehlah, cuma KK ni tak gemar mana makanan yang bercenkerang ni, lagi satu KK ni kuat resdung, bab makanan laut ni agak berpantang, hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan