Followers !

Jumaat, 31 Mac 2017

Leopard Inspire Cake !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, KK tak jadi nak baling segala tepung, buang majerin kat dapur atau nak patahkan spatula sebab kek menjadi untuk percubaan kali ke-2


Suka sangat akhirnya menjadi juga walau berpeluh juga masa nak potong tu, haha, tapi beranikan diri sebab nak tengok hasil, menjadi ke tak kena redha lah kan, haha



Inilah hasilnya, boleh bandingkan dengan yang sebelum ni, dan kek kali ni KK buat warna warni di aldilfitri, haha, yang tak menjadi tu warna seputih salju, haha

Terus lah berfotografi bila dah siap, siapa tak suka sangat, sangat teruja dan bangga bila apa yanh direncanakan berjalan seperti yang diharapkan, huhu




Boleh cuba lagi resipi-resipi baru lepas ni, paling penting jangan cepat putus asa dan kena kuat semangat, kegagalan itu mengajar kita untuk terus berusaha

Jangan berhenti di tengah jalan, habiskan apa yang kita mulakan, dah macam bagi motivasi pula, hahah, tapi berusaha baru kita nampak hasilnya yang memuaskan !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan