Followers !

Sabtu, 18 Mac 2017

Ayam.masak paprik !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK masak ayam masak paprik, satu lauk saja, malas nak masak dua jenis, cukuplah sayur ada dalam ayam tu, haha


Rasanya macam kurang menjadi, rupa dah sama, rasa macam ada terkurang sikit, tak pasti silapnya dimana, kena belajar lagi ni baru lah boleh jadi masterchef, hehe

Sekadar nak makan sendiri tu boleh saja, nak jamu orang makan kena fikir dua tiga kali juga, risaunya tak sedap di selera orang lain, kena jaga jaga, haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan