Followers !

Rabu, 19 April 2017

Kerabu Maggi & Chicken Chop


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Disebabkan kita malas nak masuk dapur, kita beli saja senang, telefon dan tunggu makanan tu sampai, dan jangan lupa menkedarah, hahaha, baca bismillah dulu


KK pun pesanlah kerabu maggi dan chicken chop ni, terasa nak makan kerabu ni sebab dah lama tak makan, mari datang teringin tu macam orang mengandung, haha


Tak adanya nak melantak dua terus, haha, KK makan dulu kerabu maggi tu, dalam malam nanti makan pula yang chicken chop tu, barulah namanya diet kan, haha

Harganya cukup murah tau, RM 10 saja, kedua dua makanan tersebut berharga cuma RM 5, dan penghantaran percuma lagi, memang berbaloi-baloi sangat !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan