Followers !

Jumaat, 21 April 2017

Mengira detik...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sambil-sambil makan ni, sambil mata tengok jam kat dinding tu, haha, bukan apa, sibuk nak balik sebenarnya, tak sabar nak jejak kaki kat Kuantan


Jadi kita makan pun habis semangat dah, haha, punyalah terlebih teruja, barang-barang semua KK dah kemas, dah masuk dalam kereta, tunggu nak jalan saja

InsyaAllah semoga dipermudahkan segalanya, KK akan bercuti selama 3 hari sampai hari Isnin, esok nak pergi makan nasi minyak, huhu

1 ulasan:

  1. Nice entry ^_^ semua masakan nmpk menyelerakanlah btw mind to check my blog themedicineofbored.blogspot.com have a nice day

    BalasPadam