Followers !

Rabu, 5 April 2017

Tomyam ayam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini rajin pula nak masak tomyam ayam, yelahkan semalam dah tak masak, dapur pun berehat sehari, haha, jadi kita berasapkan untuk harini buat tomyam


Awal pula KK bangun pagi tadi, pukul 8 dah terkejut, bangun-bangun terus masak, dah siap masak mandi-mandi terus boleh makan, masuk kerja dah kenyang

Makan dengan mee kuning, masuk hari ke-4 tak makan nasi, entahlah acah-acah diet ni, kalau tak kurus tak tahulah, kurus sikit pun jadilah, susut sejemput pun dah okay

Berangan jelah KK ni, apapun selamat menjamu selera semua, yang tengok-tengok tu dah makan ke belum? hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan