Followers !

Sabtu, 29 April 2017

Chicken Chop RM 6


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni kalau ke pasar malam, tak lain tak bukan beli mee goreng kuali tu, lepas itu beli pula ayam goreng, kalau tak cukup beli lagi keropok sagu, haha, begitulah selalu


Tapi minggu lepas rasa berselera tengok chicken chop ni, haha, dah beli ayam goreng, terliur pula tengok, macam melambai-lambai kat KK, saja tau buat kita serba salah, padahal nak beli dah mee tadi

Belilah sebab kalah dengan godaan, haha, tapi rasanya boleh tahan, boleh kira setanding dengan di kedai-kedai atau kafe, harga pula murah sangat dan banyak !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan