Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 25 April 2017

Mee sup


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK masak mee sup saja, campak-campak ayam, kentang dan bebola ikan dah siap, dan jangan lupa sup bunjut paling penting kan, hehehe


KK tak selera sangat nak makan nasi sekarang, tekak ni mengada-ngada tak nak telan nasi, jadi kita makanlah mee macam ni, rasa nak makan berkuah dengan sup

Jadi inilah hasilnya, haha, mudah dan senang, paling penting perut pun kenyang, makanlah sampai malam, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan