Followers !

Sabtu, 15 April 2017

Cendawan goreng


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tiba-tiba KK teringat ada cendawan kat dapur yang masih mentah, datang pula idea nak buat celup tepung bila dah lapar ni, apa lagi terus ke dapur panaskan minyak


Bancuh saja tepung beras dengan air, jangan cair sangat, letak kunyit dan garam dalam secubit dan secukup rasa, minyak dah panas, gorenglah sampai garing

Begitulah senangnya nak buat kan, bukan susah pun nak masak perkara yang biasa, cuma kena rajin dan kreatif dalam setiap resipi tu, tak salah ubah sikit demi citarasa sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan