Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 19 April 2017

Bungkus hadiah kahwin !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni beria sangat beli hadiahnya, iyelah kan orang nak kahwin, kita pula terlebih teruja membeli hadiah, lagi-lagi sepupu sendiri kahwin, lagilah nak melantak


Sepupu belah mak yang kahwin, KK mesti datang juga sebab nak pergi cuba pelamin orang, haha, habislah jahanam pelamin orang tu, KK ni dah lah besar


Inilah hadiahnya, hadiah paling klise, bak kata mak KK, senang bagi macam ni, nanti orang kahwin tu tak perlu nak beli-beli dah, pakai yang orang beri saja

Siap dah bungkus, habis kemas dan cantik dah, haha, kalau tak terharu lagi tak tahulah, haha, tak sabar nak makan nasi minyak sabtu ni, tak sabar !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan