Followers !

Khamis, 20 Februari 2014

Bedak Sejuk Tanaka


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bedak yang pernah top satu ketika dulu, trending di Facebook, mana taknya, kalau si pemakai tu Nora Danish, ibu tunggal yang cantik lagi jelita kan? hehe

Haha, KK ni baru nak pakai sekarang, kalau dulu sana sini orang sibuk bercakap pasal bedak sejuk ni, tiap rumah mesti ada satu lah.


KK ni pun baru pakai 2 minggu, pakai pun kadang2, muka KK ni berminyak, jadi kalau serabut sangat, KK pakai, baru muka tak berminyak.

Ni pun tak beli, orang bagi percuma, alhamdulillah, rezeki kita, ambil saja, tak pakai bazir pula, kongsi-kongsi dengan mak. hehe

*sila muntah ! haha

Best jugalah pakai malam-malam, tapi macam hantu, haha, bangun pagi, basuh muka, nampak licin je, lembut kulit.

Cubalah, bagus produk ni, KK pakai yang lime, bekas hijau tu :)


2 ulasan:

  1. memang bagus!akak pakai yg rose..dah dekat 3 minggu pakai tiap2 mlm..muka dah bertambah cerah dan tak berminyak :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah, kawan saya pakai yang rose, dia cakap wangi je :)

      Padam