Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 15 Februari 2014

Setelah 2 bulan tak basuh !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam, di petang yang bosan, rancangan televisyen pun suam-suam kuku, jadi terfikir nak basuh My Jewel MR1


Kesian kat MR1, dah 2 bulan lebih tak silap tak basuh, dah berdebu sangat, sejak kerja hari itu, sampai berhenti kerja, tak basuh hehe


Jadi semalam, KK pun basuhlah, nasib tak merajuk kan, kalau tak habislah KK, hehe, tak kemana lah tanpa dia.

Dah lama KK tak cerita pasal MR1, tapi masih ada, alhamdulillah, tak pernah rosak, KK dah setahun guna MR1.


Siapa kata motor Modenas cepat rosak? KK buktikan kepada semua, KK dah pakai setahun, masih ok, walau harganya agak murah, tetapi kualiti baik !

Jadi, bila dah basuh, berkilat cantik lagi, huhu, lepas ni jom kita jalan-jalan :)

Nak lebih tahu mengenai MR1 --> Modenas Kriss MR1



Tiada ulasan:

Catat Ulasan