Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 20 Februari 2014

Bersihkan kipas dinding ^_^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Cepat betul berhabuk kipas ni, rasanya baru lagi dilap hari itu, semakin lama, semakin perlahan, pasang kelajuan 3 pun dah sama dengan kelajuan 1.


KK ni membebel pasal kipas dinding, hehe, sebenarnya dah 3 bulan kipas dalam bilik tu tak diservis.


Makin lama makin penuh habuk, kipas yang asal warna putih, jadi hitam sebab dah dilitupi habuk, hehe, pengotor betul lah KK ni.

Baru ada masa nak bersihkan, memang tebal habuknya, sampaikan tak berterbangan sebab dah banyak sangat.


Lepas dah dibersih, barulah nampak warna asalnya, putih je, haha, lepas ni kena rajin bersih dan lap kipas, hehe.

Kalau dah selesema tiba-tiba datang tu, maknanya banyak habuk la tuh, sila pastikan anda sihat dan bebas dari habuk.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan