Followers !

Khamis, 27 Februari 2014

Nile.com.my : Parcel dah sampai ! huhu


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Barang KK dah sampai, huhu, sukanya hati, tak sangka kan? cepat sangat sampai, thumb up untuk abang Poslaju yang hantar tadi !



Dalam pukul 4.30 tadi abang poslaju tu dah pin-pin kat depan, KK pun pergi tengok, betul lah, hantar naik motor.


Tulis nama, no. kad pengenalan, dan tandatangan, dan apa lagi, ambil gambar, hehe. settle !

Bila buka, nampak dari segi pembungkusan, baik, ada resit, dan paling penting, boleh refund balik kalau tak puas hati atau barangan dalam keadaan tidak baik.

Tapi, alhamdulillah, barang KK, baik saja, risau juga, eh ! banyak pula, apa barangnya tak tunjuk lagi, hehe.


Inilah, sweater tu, tapi bila sampai, nampak macam cardigan, sebab kainnya lembut sangat, dah cuba tadi, nasib muat, hehe.


Macam ni, gambaran bila pakai, gambar diambil dari laman web Nile.com.my, hehe, jangan marah.

Apapun, KK berpuas hati berurusan dengan pihak Nile, cepat dan sistematik, harga pun murah, jangan ragu lagi untuk berbelanja secara online.

Kredit :-

www.nile.com.my
https://www.facebook.com/nile.com.my


Tiada ulasan:

Catat Ulasan