Followers !

Rabu, 29 Jun 2016

23 & 24 Ramadhan : Sibuk dengan biskut raya !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK 2 hari dah tak tengok ke telefon, punyalah sibuk kat dapur, orang whatapps pukul 1 petang, pukul 5 baru balas, haha


KK semangat buat biskut raya, dah 2 hari dah buat biskut raya, satu hari buat 2 jenis, penat jugalah, sampai tak terbangun sahur, haha

Jadi sampai petang tadi, adalah 4 jenis dah buat, tak sempat nak ambil gambar lagi, insyaAllah esok KK usahakan nak buat sesia fotografi

Esok rasanya buat 2 jenis lagi, raya tak lama dah, seminggu lebih lagi, KK tunggu gaji ni baru nak beli baju raya, haha, tak beli lagi

Yang gambar atas tu cuma teaser saja, hehe, nantikan biskut biskut yang akan menyusul tak lama lagi, wuhoo!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan